4 februari

Christina -
Är hemma från skolan idag, kände mig inte så jävla bra faktiskt. Anyhow, pappa kom hem nyss med mat och semlor! Det var verkligen gott, och nu sitter han och kollar på skidor.
Jag lovar han sitter fastklistrad varje gång det är skidor på tv. Går inte ens att prata med han haha.
Aja, igår var vi på bio ju och filmen var faktiskt bra! Fast innan bio så var jag, Naima och Malin på stan en stund och köpte lite grejor. Jag köpte strumpbyxor med leopardmönster och en kjol med samma mönster haha. Jag älskar faktiskt leopardshit. Sen åt vi på Subway och väntade på Nadja. Och sen bio! 
Efter det for jag hem en snabbis för att hämta lite saker sen for jag till Sonny och pluggade lite. Fick lite hjälp av han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0