Every second chance begins with a first step

-Linnéa
dagen började med massage där jag egentligen skulle få massage, men det var så pass många borta att vi var ojämt antal. så det blev att sitta och se på hela lektionen, var riktigt nära på att somna, jag menar det var första lektionen, vi masserar i ett mörkt rum till musik som man blir ännu mer trött av. jag lyckades iaf hålla mig vaken till nästa lektion. nu sitter jag här i biblioteket och mår inte bra alls, som tur var hade syrran panodil så mötte upp henne i skolan. följde sen med henne in på lektion näringslära där vi satt och chillade tills läraren kom tillbaka. måste bara säga najs lärare, behövde inte ens öppna dörren sj när jag skulle gå hhaa. måste skynda min nu så att jag inte kommer sent till nästa lektion. puss!



sizz mercedes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0