I just can't stop thinking about you

-Linnéa
Är alla lika nöjd med sin helg som jag är? min helg har iaf varit super! det enda som jag är lite orolig över just nu är att jag har 3 prov imorgon hehe. idag har det varit en sån dag som det verkligen inte har gått att plugga till. det är som att jag försöker plugga och få in något men det går bara inte. så man kan väl säga att jag har gett upp.. så det får gå som det går. nu har jag iaf lite som måste fixas innan jag ska ut. ha en god kväll. puss!


 
   

Ser framemot morgondagen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har sätt dig ett par gånger i skolan och på stan, du är så jävla snygg!

fuck robin

2009-02-16 @ 10:56:40
Postat av: Christina

Jag håller med, F R!

2009-02-17 @ 12:54:07
URL: http://cuntareller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0