If You throw away your hopes and dreams,The night will never end, it'll stay forever

-Linnéa
ingen i klassen hade uppfattat att vi inte hade någon lektion innan lunch eftersom vår lärare är på kurs så det blev ett långt hål, gjorde iofs inte inte mycket eftersom det var uppträdande i kafeterian av elever, uppträdande som visas varje fredag. idag bestod det av 2 tjejer som dansade magdans, riktigt tufft!, 1 kille som dansade hipphopp&break dance och 2 som dansade afrikanskadans. alla var otroligt duktiga och det var riktigt underhållande. det blev såklart repirs på alla uppträdande och kafeterian bara fylldes med folk som ville se alla uppträdande.

nu sitter jag iaf på min sista lektion för dagen, sen är det helg! klassen har vanrit ovanligt lugn idag, inte likt min klass kan jag lova! beror nog på att man är trött efter denna vecka vilket jag kan förstår, för det är precis vad jag är! ska fortsätta plugga. ha en trevlig helg!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0