just hold your head up!

-Linnéa
undrar vad felet är på alla våra lärare, sen vi började efter jul har alla betett sig som surkärringar. minsta lilla fel får man en utskällnining. brukar egentligen bara gå därifrån om det blir för mkt. men idag var jag bara så less så jag frågade varför alla lärare har börjat bli så griniga, hon svarade att dom är oroliga för oss, dom menar att dagens arbeten kräver utbildning osv. fine.. vem vet inte de? men måste dom vara sura och otrevliga för minsta lilla sak? inte så att man sköter sig bättre för att man får utskällningar stup i kvarten. fuck surkärringar!!!! sitter iaf inne i grupprummet eller det såkallade "lekrummet" som matteläraren kallar det, här sitter alla som vill leka ist för att plugga. detta är inte anledningen till varför jag sitter här, utan är bara så less på min lärare just nu att jag hälldre sitter här och pluggar. ska iaf fortsätta plugga nu innan min lärare kommer in så det inte blir fler utskällningar.
puss

THOES BITCHY MOTHERFUCKERS... Damn, man blir less på dom redan efter 2 minuter. dom fattar inte att man själv bestämmer över sin fucking skolsituation och att det inte tjänar till att dom tjatar på oss 24/7 utan att det räcker med att dom säger till oss en jävla gång. ÅH, vet inte huur mycket jag har käftat emot lärarna.. damn!!/care

xoxo .. dramaqueen naima

Vavavava, vad händer // Kiiiki

kvack // Malin

tagg, drunkday. you gonna pay for your mess!


  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0