life ain't beautiful without you..

-Linnéa
känns verkligen inte lyckat, har prov imorgon på 2 kapitel cirka 50 sidor och jag har ingen bok.. hade så bråttom till skolan idag för komma i tid och glömde helt bort att ta med mig mitt lånekort för att kunna låna boken till provet. det blir inget prov för mig imorgon.. eller man kanske ska säga, hittade inte mitt lånekort. mitt rum ser ut som jag vet inte vad, tappat bort både lånekortet och nycklarna i röran så jag antar väl att det är bara att börja städa. har varit av med mina nycklar nu i en vecka. har inte haft ork till att leta efter dom, så det har blvit att dela skåp med nadja från klassen där redan 2 till delar hennes skåp. det blir lite fullt men det funkar. Nu ska jag göra klart min beställning från ellos innan det är dags att ta itu med rummet. hej så länge!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0