together we can be alright

-Linnéa
min skoldag var helt okej. på slutet av dagen var alla bara så trötta att allt blev oseriöst. det blev "läsning" i biblioteket, eller jag försökte åtminstone. men när jag läst samma sida för sida fler än 2 gånger utan att ha tagit in ett ord gav jag upp..så det blev en massa skratt&svammel med mina bruds. ni är goaa!

  
lyckades iaf ta några bilder där vi ser flitiga ut ;)



min förredetta tränare har just kommit hem från Austrailen för att börja träna oss igen och det första hon berättar är vi har tagit bort tisdagsträningarna, blev inte lite förbannad när jag fick höra det. jag tappade motivationen helt ett tag.. om vi har tur så kommer tisdagsträningarna tillbaka om tränarna har tid över. träningen idag var inte trevlig alls, jag var verkligen inte på humör och detta pga min huvudvärk och för att det är en träning mindre.. men alla träningar kan inte vara super, är iaf glad över att min tränare har kommit tillbaka!

känns mer än underbart med helg imorgon! får bara inte blir för slapp helg, har trotsallt ett prov och en redovisning på måndag.. nu blir det iaf sova. natti!

inte som förr, I miss you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0