You know that a word from you is more than i can handle

-Linnéa
helgen har varit weird, mer behöver inte sägas. kom iaf nyligen från träning, gick super! ser verkligen framemot alla sommaruppvisningar och sommarträningar! nu sitter jag här och har just anmält mig till lillalumpen med johanna, från fredag-söndag. tagga!!!

känns bra att redan ha börjat planera lite inför sommaren och kommande sportlov. som det ser ut nu blir det minst 2 veckor till skåne med My i sommar<3 sen första helgen på sportlovet blir det troligast sundsvall med frida&evelyn!

Broken strings, bara såååååå bra!

imorgon blir det massa plugg kan jag lova.. men på kvällen får jag lämna plugget ett tag iaf, ska träffa en gammal killkompis. jaa, det var ungefär 4 år sen vi umgick så det ser jag framemot!! nu blire lite plugg, lika bra så jag inte har allt för mycket tills imrorn. puss!



 


Kommentarer
Postat av: jenny

älska broken strings !

2009-02-02 @ 19:23:23
URL: http://jjenys.blogg.se/
Postat av: Jessica Reina

den va mer än weird.. fyyfasiken!o mitt blåmärke är inte o skojja med haha!

2009-02-03 @ 10:59:36
URL: http://bazzbarast.blogg.se/
Postat av: Luleå:)

hah vet vm den gamla kompisen var!:D

2009-03-07 @ 18:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0