just one word from you and you make me smile

-Linnéa

Fredag
igår ett litet tag efter att jag kommit hem efter att jag varit med några lagkamrater hörde jag någon ringa på, eller rättare sakt sparka på ytterdörren kraftigt. trodde först att det var ett fyllo tills jag öppnade och där stod 2 blonda främmande tjejer som jag aldrig sett tidigare. dom sökte tydligen min syrra, jag försökte förklara att hon inte var här men dom trodde mig inte. efter en lång diskution lyckades jag tillslut få dom att gå. säga bara, diskutionen med dom var det sjukaste på länge! fyfan bara skit dom snackade!

Lördag
Gårdagen var mer än kanon! jag, naima malin och julia var på flera olika ställen under kvällen. enda dåliga var att jag och naima väntade på bussen i typ 30 min, fyffan vad kallt det var!! bara så less på att det alltid ska vara sånt strul med bussarna.. kvällen slutade super bra. (= idag mår jag inte riktigt bra, skulle gärna sov nu och vakna upp imorgon men snart är det träning och då ska man ut i snöstormen, tredje gången på samma dag, fyfaaaan! 
puss!

    
några bilder från igår

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha fler läsare till din blogg?

Gå in på denna länk och följ instruktionerna, det funkar! http://www.viraltrafik.se/?mjauiz

2009-02-08 @ 17:38:05
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0