if you only knew

-Linnéa
jag förstår verkligen inte vad det är som hänt med vädret, det är knappt så att man kan vara ute i 10 minuter innan man frusit till is. sitter iaf på skolan och har just haft redovisning i svenska, det gick bra :). kände inte för att promenera runt skolan som man gör när man har rast så det får bli att sitta här i ungefär en timme för att sedan ha min sista lektion i projekt och företagande. suuuper att hela min grupp är här så att man kan få något gjort iaf! eftersom jag har så pass långt hål nu så är det lika bra att göra bort lite plugg, har trotsallt 3 prov nästa måndag, men jag fixar det! är inte beskymrad över att jag måste plugga till 3 prov utan att jag kommer behöva sitta efter skoltid och göra alla prov, ska iaf fortsätta plugga nu, puss!


Kommentarer
Postat av: Filippa

det suger med prov; men tänk på att det är lov jävligt snart! Då ska vi ses tycker jag, that would be funny!! Såg din mamma igår btw :)



Kram

2009-02-12 @ 15:57:57
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0