I don’t think you know how easily u make me smile

-Linnéa
Kan inte sluta skratta, videobloggen som några grabbar gjort på kissie är bara så sjukt klockren.

blev iaf stan med 2 bruds från laget igår, suuper trevligt. var 2 snubbar som skrek något efter oss så klart vände vi oss om för att se efter vad dom ville, de bara fortsatte strissa utan att säga något. Vi fortsatte vidare utan att bry oss. Senare när mina bruds skulle till bussen skulle jag förbi en butik lite snabbt. när jag stod i kassan såg jag hur snubbarna från tidigare stod utanför och väntade på något.. mej? när jag kommer ut ut butiken början dom snacka med mig och självklart fortsätter jag bara vidare. men grabbarna kommer och efter men som tur är hinner jag just in genom snurrdörren i mvg vilket dom inte gör. så fick lite försprång. lyckades iaf bli av med dom. Blev bara hem ett tag för att senare möta upp Patrik, vi hyrde film, hostel II. bara äcklig kan jag lova! men jag hade iaf jätte trevligt!

Nu sitter jag här på info&layouten och har jobbat jätte bra!!
Blir ingen träning ikv men det blir däremot bio med klassen, i taket lyser stjärnorna
puss!

Every second chance begins with a first step

-kikkiiii
shululu, jag vill sova i linneas knä och smeka henne


EDIIIIIIIIT KIIki

Jag bara driver, Im into boooys. Jag har faktiskt en kille haha. Vill inte smeka Linnéa för då kan Jxxxxxes slå mig. :(
Var ett bra tag sen jag skrev i bloggen. Har teep glömt eller inte orkat helt enkelt. Måste bli ändring på det faktiskt!


Men kan väl berätta vad som hänt senaste. Och det har inte hänt något. Ha-ha-ha. Faktiskt.. nejmen har varit med Sonny hela tiden typ och vi har varit med kompisar och nyss varit på bio faktiskt. Vi såg på The unborn med Chrille och min mamma! Var läskigt som fan, verkligen. Typ inte läskigt men äckligt kanske. Sonny klämde sönder min hand när en unge visades.. Haha han är söt. Älskar han så himla mycket. Fast jag ska väl inte säga så mycket heller. Hoppade till flera gånger.
Anyhooooow, sitter på nån bajslektion nu som vi har med Ann. 2 lektioner till sen har vi lunch, cant wait!

Och ikväll blir det bio med klassen haha, lärarna bjuder! Vi ska se på I taket lyser stjärnorna, har läst boken och sett teatern så nu blir det bio. Boken och teatern blev jag faktiskt "tvingad" till när jag hade svenska som andraspråk! Annars håller jag aldrig på med sånt.. Men det var tusen år sen då jag gick i lågstadiet. Men iaf då blir det stan efter skolan och äta på Subway! NamNam. Sen bio klockan 6.

Lägger iaf in lite nya bilder på miiish. Och en på Linnéa DÅ..

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0