If You throw away your hopes and dreams,The night will never end, it'll stay forever

-Linnéa
kom nyligen från träning och den gick super! nu måste jag bara planera lite hur jag ska lägga upp allt framöver! kändes skönt att träna samtidigt som jag kunde ta senaste nytt med frida. när jag kom hem blev det fika tsm med mercca och alex, tror inte att jag skrattar så mkt som jag gjorde med er ikv.


hörde morsan snacka med någon i telefon tidigare idag om att åka en sväng till sundsvall, klart jag hörde konvensationen eftersom jag satt i rummet bredvid (a) . det jag fick reda på var att hon skulle till sundavall  för att hämta upp brosans present (han fyller 19 på torsdag) jag började fundera vad hon skulle dit och göra, efter ett tag kom jag på att morsan länge snackat om att skaffa en hund till brosan. var väl egentligen en galen tanke, jag menar det var väl bara prat om att det skulle vara kul att skaffa hund? hur som helst bättre jag för syrran vad jag trott och det visade sig att jag hade rätt! brosan kommer få en hundvalp på bara några månader nu på torsdag! jag längtaaaaaaaaaaar! 



 

Nu måste jag sova så att jag orkar med morgondagen. godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-16 @ 22:42:58
Postat av: Filippa

åh vad nice med en liten hundvalp! vad är det för ras?

2009-02-16 @ 22:43:54
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: Naima

Linnea, varför var du inte på skolan igår men kan gå på bio med jessica på kvällen?

2009-02-17 @ 07:42:25
URL: http://naimaas.blogg.se/baranaima

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0