Nothing I can do I'm really crazy about you,when you're next to me it's just like heaven on earth

-Linnéa
bio igår med klassen då, i stjärnorna lyser taket, faktiskt helt okej film. 

 
ge mig sommar!

Stressad
när jag kom till skolan imorse trodde jag självklart att man min dator skulle vara i mitt data skåp, men när jag öppnar skåpet är den inte där? hade inte heller tagit hem den så jag blev inte lite fundersam. så det blev bara att börja leta. fick dubbelkolla båda mina skåp. var säker på att jag haft datorn på sista lektionen igår så jag och naima letade upp min svenska lärare, som tur var hade hon tagit in den till lärarerummet efter sista lektionen igår. jag hade haft så bråttom hem att jag endast kom ihåg mina mycklar men inte datorn. hahahha hur lyckas man? hur som helst är den tillbaka nu!

Lärare:har jag pratat med alla angående betyg i småföretagande.
Jag: vaa??? neeej inte mig!!?!
Lärare: nee linnéa, det kanske beror på att du nästan aldrig är här
Jag: ...

haha, alltså känslan efteråt, inte bra kan jag lova.. naima sa något om att jag inte såg helt kry år efter. ;P

Blåst
Just innan nästsista lektionen vare något som pajjat, nätverket och alla skolans telefoner hade slutat funka. vi gick till datateknikerna för att fråga hur länge det skulle vara så, han svarade runt en halvtimme. inom den halvtimmen hade lektionen hunnit börja så vår lärare frågade om vi fick word att funka(detta är program använder vi oss av hela lektionerna), självklart svarade vi neej det funkar inte!!! haha och blåst som läraren var så gick hon på att vi inte kunde starta word för att internet inte funkade. haha vad har det med saken att göra? inte måste internet fungera för att man ska kunna använda sig av word. så vi fick chilla tills internet hade börjat fungera igen, vilket var ca 40 minuter av lektionen. Sååå blåst säger jag bara!!

sitter iaf här på affärskommunikationen och kan inte göra mycket alls,  jag har glömt materialet som behövs till denna lektionen så jag passar på att slänga in ett inlägg om hur min dag i skolan varit. vi är endast 8 stycken på lektionen, kan det bli bättre? hahahha!!! naima är hos "tandläkaren" tell me later, all of it!

fick inte lägga upp bilder på syrran från nyår så den här får duga;)


Nu slutar jag för dagen, äntligen!! Ska ner en sväng på stan innan det blir att möta upp frida
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0