You don't know what you got, until you lose it.

-Linnéa
Sista skoldagen sen lov, underbart! är verkligen hur less på skolan som helt så det kommer sitta perfekt med lov! lov är väl mest till för att ta det lungt men det brukar aldrig bli så, men huvudsaken att man slipper skolan lite då och då. min tränare ska meddela idag och det blir någon träning på lovet eller inte, hoppas på träning såklart! känner verkligen inte för att vara hemma ihelgen, behöver komma bort ett tag plus att det kommer massa gäster på lördag så det passar bra att vara borta både fredag och lördag.

Nu har vi haft sacko sen förra onsdagen och det känns kanon! nästan att han är så lugn och fin att man inte märker av han.

 

 



Hade varit jätte taggad på att göra såkallade lilla lumpen nu mellan fredag och söndag men jag fick hem mina papper om detta igår och det skulle vara inskickat för flera dagar sen, riktigt lyckat...
Nu ska jag kolla igenom lite plugg till provet jag ska ha senare idag. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0