I just want you near me

-Linnéa
skoldagen bestod mycket av hjärtan, kramar och massa godis. många elever och lärare hade anordnat underhållning i kafeterian som är varje fredag. men idag blev det lite extra speciellt eftersom det är alla hjärtans dag imorgon. det delades ut godis och massa lappar med söta kommentarer. jag fick mig en lapp där det stod: krama någon som sitter ensam. jag hittade tyvärr ingen som satt ensam så det blev en ny lapp där det stod att jag skulle krama den som stod mig närmast så det blev milla i klassen :).  eftersom fredagar endast består av 4 lektioner så slutar jag halv 2, verkligen skönt på en fredag! men det blev ändå så att jag satt kvar tills halv fem, men det vare värt! när jag kom hem var jag frusen. kan det inte bara börja bli liite varmare? skulle vara så skönt att slippa gå och frysa hela dagarna. nu ska jag göra mig i ordning, kvällen ser lovande ut. ha en super helg. puss!

Life is short. Break rules, forget quickly,
Kiss slowly, love truly, lagh uncontrollably
and never regret anything that made you smile

 


Kommentarer
Postat av: Christina

åhnej, var inte alls värt Linnéa!

2009-02-14 @ 11:06:52
URL: http://cuntareller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0