The sun is makin' me happy.. so are you..

-Linnéa
underbart med lov! det första jag gjorde när jag kom hem från sista skoldagen var förstås att sova. vaknade någon gång efter 5 och då blev det direkt dags för städing. jag har lovat morsan nu i flera dagar att städa rummet, och inte bara sådär på 10 minuter utan verkligen storstäda! det tog sin tid men det var det värt! Kommer en massa gäster hit på lördag så därför denna storstäding, det behövdes verkligen kan jag lova! hittade knappt något tidigare i röran. hade faktiskt räknat med att hitta mina nycklar men dom har inte dykt upp.. iofs har jag hela lovet på mig men orkar inte bli utelåst igen som jag blev förra veckan. ledigheten ser iaf lovande ut, mycket kul man ska hinna med!

Här om dan när jag och några skulle gå från lunchen gick vi förbi toaletterna för att som vanligt spegla oss, hahaa knappt så att jag och christina kan vara ifrån en spegel mer än en timme. hur som helst så var alla toaletter upptagna förutom en som jag då självklart öppnade och gick halft in i tills jag upptäckte att en av min kompis kompis stod och pissade. antar väl att killen glömt att låsa dörren. haha pinsamt vare iaf, så jag bara sprang ut, sprang en lång bit innan jag vågade stanna. hahaha.


förstår inte hur jag kan tänka på plugg nu, men jag kan väl inte kalla mig riktigt fri under lovet, har faktiskt en del plugg som måste göras. typiskt att lärarna ska sätta prov just efter lovet, vad ska de vara nödvändigt för? inte direkt så att någon vill plugga på ett lov..

Imorgon blire en sväng på stan med syrran http://www.mercedesmattfolk.blogg.se/ och  att träffa L, eller det hoppas jag på iaf! Nu ska jag fixa lite saker tills morgondagen. ha ett super lov, puss!



If you want it right, from the start. Do it yourself!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0