11/12

-linnéa
tråkigt att det är min sista dag på praktiken imorgon. fast kommer nog bli ganska mysigt, det blir en liten julavslutning på morgonen. kommer sakna er! var på praktiken till 12 idag efter det mötte jag upp jessica som skulle till sljukhuset. trodde att det skulle max ta en timme men det blev tre haha. åt frukost kl 6 och åt igen 3. så hade inte ätit på 9 timmar. men som tur var räddade rabin mig och jessica genom att köpa mat till oss i kaffeterian efter besöket på sjukhuset. lycka! tack rabin!! så hann inte tillbaka till praktiken, kom just till stan då jag skulle sluta. eftersom att det är min sista dag imorgon får jag iinte glömma att ställa skolfrågorna till chefen. kikki påminn mig?

hur söt är inte naima då? hon kom förbi mig igår för att lämna ett armband hon gjort till mig och hennes mr X. hur fint som helst! 
 
 (röda märket på min hand, födelsemärke)

ska iaf göra i ordning för träning. puss!

 
lovley!
jessica




inte långt kvar nu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0