21/24

-Linnéa
helgen har varit underbar. har väl egentligen inte gjort något speciellt, har varit med emma hela helgen och vi har träffat lite folk. kan inte komma ihåg sist jag skrattade så mkt som igår. en lugn helg helt enkelt. emma du och ditt, nyår är överskattat, du ska fan inte ha filmkväll på nyår eller lana. roligt skämt, sluuuta skämta nu! :) filmkväll blire ikv, myys! storasyster kommer tydligen imorgon. har lite planer för imorgon så vet inte om jag kommer vara hemma så mkt imorgon. ska börja dra mig till emma innan hon börjar undra vart jag tagit vägen.
puss!

    

jessica reina, i miss you my darling!

tomorrow, its going to be an adventure

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0