23/12

-Linnéa
syrran kom runt 5 så det blev nästan direkt att fara och handla den sista julmaten. sen satte vi upp granen så det blev lite mer julstämningen. det mesta är som klart, fast blir ändå upp tidigt imorgon för att fixa det sista. har faktiskt inte önskat mig något speciellt i år, får se vad det blir för kul(= sen blev det såklart att baka jessicas favorit kaka. du skulle fått en bit om du var här. kul att du ringde från spaninen idag darling, saknar dej massor! är ju oftast så att man längtar till mycket kul just nu, för mig är det en sak som jag verkligen längtar till, men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge. god jul på er alla!
  


it's all an adventure!

Kommentarer
Postat av: merciiii

men jag har jävligt höga förväntningar:O

2008-12-28 @ 01:50:29
URL: http://mercedesmattfolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0