30/12

-Linnéa
då äre syrrans födelsedag, var inte med och firade så mkt i morse sov till 2. var lite osäker på presenten till dej, men kul att du blev nöjd(=  nu har min äldre syrra och hennes pojkvän begett sig hem. måste säga att det känns skönt men samtidigt ganska tomt. nu är det verkligen inte långt till nyår, väntar bara på att naima ska ringa så att vi kan planera lite mer. blir nog så att syrran och hennes kompis hänger på mig. hoppas bara att blir som jag tänkt. 2 saker måste bara bli av innan nyår! men det här ska jag fixa! hur trevligt var det inte att jessica ringde från spanien igår, förstår att du trivs efter allt du berättat om spanien. vill verkligen inte att du ska flytta dit, behöver dig här. glad att du iaf kommer hem och ger det en till chans här än att du bara stannar. saknar dej massor<3

vill bara börja träna igen. tjejer när börjar träningen? saknar träningen hur mkt som helst! alltid bra att ha mkt gott att se framemot. har lite saker jag måste fixa nu. kommer upp lite bilder från lovet senare. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0