7/12

-Linnéa
så underbart det har varit med helg. har umgåtts med jessica hela helgen. var på hårsalongen hela dagen i fredag där hon fixade mitt hår, blev hur bra som helst! kommer gärna in igen om du behöver mig=) sen var vi på bio igår och såg sex drive, skrattade helt sjukt mkt. blev bara lite less på paret som satt några soffor ifrån och strulade och höll på, haha inte så nice. har äntligen hittat mina tapeter som jag ska ha! måste beställa in dom så jag hinner få det fixat innan syrra och hennes kille kommer på besök. googlade runt lite på internet och hittade en del julfilmer. dubbelliv, tomten är far till alla barn, the grinch, the santa clause,gremlins och night before christmas. tomten är far till alla barn och the grinch är hur bra som helst! förslag på fler julfilmer? strax blir det träning i ungefär 3 och en halv timme, ljuvligt! övning inför bräntiskampen!! så nu ska jag göra mig i ordning inför träningen! kram!

 

you make me happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0