suuper

-Linnéa
här var det ett tag sedan man skrev. idag har jag  träffat emma och erica, vi spelade nintendo wii och lagade mat, hur mysigt som helst! sen var det middagsbjudning hemma så kom hem runt 6. allt var fixat när jag kommit hem så det blev bara att äta. kvällen har av största delen bestått av att laga syrrans kaka tills imorgon, ja nu är det bara 1 timme och 20 minuter tills lillasyster blir 16! här kommer några bilder på mitt mästerverk. imorgon blir det då att fira syrran och sedan på kvällen ska jag träffa gamla klasskompisar vilket jag verkligen ser framemot. naima kommer över på fika imorgon för att sedan planera nyår med mig. har iaf hunnit med att shoppa nyårskläder, blir en svart klänning, mönstradeleggins och ett par klackisar.  verkligen inte långt kvar nu!  har ännu inte riktigt kommit på mitt nyårslöfte men har ett tag till på mej att funderar. julen och lovet hittils är jag super nöjd med. har hunnit med det mesta jag som planerat, men 3 saker återstår som jag verkligen måste hinna med. nu ringer jessica så vi hörs! pusss



 



you are my adventure!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0