bräntiskampen

-linnéa
skulle egentligen till skolan på morgonen men det blev så att jag tog sovmorgon eftersom jag har inte kunnat sova bra alls i natt. personerna från pakistan eller vart dom nu bor har ringt hela natten, tillslut blev jag så less att jag stängde av moblien och självklart har dom fortsatt ringa ida. suck.. tänker iaf inte svara mer! blev iaf raka vägen till gammlia för att se bräntiskampen. det är sammanlagt 7 grenar (6 delgrenar och final) haga vann 4 grenar och bräntis 2. haga fick då 2 sekunders försprång i finalen. finalen var att springa runt koner på styltor, sjukt duktiga var haga! så ni bara vet så hejjar jag självklart på haga!! har jag alltid gjort och kommer alltid göra. slutade med att haga vann. 6 året i rad nu. bra jobbat haga! mitt lag hade då uppvisning i pausen för att underhålla publiken, alltid lika taggad innan man ska ut och uppträda. kan lova att det var nervöst, vet inte hur många det var. gick iaf gaalet bra för oss. hade otroligt bra klack från både haga och bräntis. bilder från detta kommer upp senare idag! bra jobbar girls!

här är iaf några bilder från förträningen inför bräntiskampen igår







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0