siiick

Christina -

Srsly, jag har så himla ont just nu. Är sjuk. Men iaf 2 dagar kvar av skolan sen jullov! Tror nog att jag skippar skolan imorgon så att jag kan vila lite och hoppas det blir bättre så att jag kan fara på julavslutningen på skolan. Vill inte missa. Imorgon far pappa och Veronica till Thailand i 2 veckor, jag hoppas att dom kommer hem med lite saker till moi. Och papi har hjälpt mig att fixa lite saker så jag hoppas dom kommer nu i veckan men jag har faktiskt ingen aning om hur det funkar så får hoppas att allt löser sig. Måste också köpa en massa julklappar, urs hur kommer det att gå? På fredag ska jag vara med Ida och Sanna och vi ska väl.. hitta på något, tss.
The cockpitts har spelning också på kvällen, Sanna ville typ dit så får se om vi följer med eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0