14/12

-Linnéa
helgen har varit toppen. emma och jag hade lite olika alternativ att göra igår, men vi bestämde oss iaf för att åka hem till nathalie&wael. vet inte hur länge sen det var sist men trevligt vare. även trevligt att jessica och rabin. tur att jag hinner träffa dig innan du åker till spaninen jessica! haha sjukaste sen igår eftermiddag har det varit några killar från pakistan som ringt mig. har ingenaning om hur dom fått tag i mitt nummer. men emma lyckades iaf fråga på kurdiska vad en av dom heter, tydligen ali. sen fick jag ett sms där det stod med stora bokstäver LOVE. dom kan inte engelska eller svenska så är inte lite svårt att kommunicera med dom. sen ett tag trodde jag att dom inte skulle ringa tillbaka men jag hade tydligen fel. förstår inte varför dom fortsätter ringa om vi ändå inte förstår varandra. tillslut var jag så¨less så jag lät morsan svara, men det hjälpte inte mkt. morsan förstod lika lite som jag.

nu är jag ganska slut jag kom just från sagateaterna har varit och sminkat kanske 30 barn inför en pjäs. okej, det var kul ett tag, men när hela rummet fylldes med barn blev det lite mkt. som tur var fick jag och min lillasyster hjälp av 2 till så det gick lite fortare. men i slutet blev det ganska stressigt, när det var fem minuter kvar innan allt skulle vara klart fanns det fortfarande några barn som inte blivit sminkade. stressigt vare men vi hann!

sen äre ju bräntiskampen imorgon så idag blir sista övningsdagen inför uppvisningen imorgon. har iaf ungefär 3 och en halvtimme kvar att öva ikv.

sen är jag bara så glad över att kevin vann idol. visst har inte följt idol alls men har lyssnat på kevin på youtube och alice och kevin är så mkt bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0