16/14<3

-Linnéa
idag har det bara blivit massa julstädning och plugg. mesta plugget ska nog vara klart innan jul, ska vi se.. 2 dagar, hur ska jag hinna? iofs är det bara en stor redovisning om praktiken, fast bara jobbigt att sammanställa allt för att sedan göra en powerpoint av det. bättre än en massa prov iaf. plugget som jag nu måste prioritera först går inte.. min användare går inte att komma åt hemma, blir bara så less! 2 dagar, men jag ska fixa det!

du är hemma! känns overkligt kan jag lova! kompis från sthlm kommer runt nyår, nikki kommer runt jul<3 saknar dej så otroligt mkt! 
och min syrra kommer runt den 22/23. alltid lika trevligt att ha mkt att se framemot!
kram!

   nikki&jag

jessica, hoppas du får det bra i spanien! call me when you're back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0