3/12

-Linnéa
Inte de att jag inte orkar med praktiken, har en bättre anledning. så vet inte om jag kommer vara mer på åhléns. blir väl att börja med att ringa till min handledare, vad ska jag säga till henne? pallar inte säga som det är. hoppas hon förstår mig lite iaf.. varför måste jag göra det så svårt. naima, ska upp och göra det där blodprovet iaf, jag kommer inte undan men jag klarar det inte själv, jag behöver dig med mej! sen lite råd skulle inte sitta fel. you know what this is about! bara så less att detta ska påverka praktiken. vad ska jag säga till chefen? ännu en gång, inte som det är iaf.. dom skulle inte förstå.. vill säga som det är, men det är inte lätt. måste man alltid säga som det är? bara en jävla spärr som jag måste komma över.

träningen igår gick iaf bra. känns bra att vi har fått mer tid att träna till bräntiskampen. har ännu inte riktigt koll på vilken tid det är. men någon gång runt 11 eller 12 vecka 51 än måndag. det kommer iaf vara i pausen av allt. här är iaf vår tävlingsdräkt som vi kommer uppträda i.

   

 

sen måste man börja handla julklappar. blir till familjen och naima. har kollat runt lite men har ännu inte hittat något. får väl bli lite julklappsshopping imorgon när man ändå ska ner och kolla träningsskor och tapeter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0