9/12

-Linnéa
känns tråkigt att det är min sista vecka på praktiken, kommer sakna det så! blev iaf jätte glad när den andra praktikanten som nu slutat kom in för att byta nummer med mig. har så mkt bra att se framemot, syrran kommer på besök, nära vän kommer på besök, du flyttar hem om en vecka och bräntiskampen såklart! fick reda på idag att bräntiskampen börjar kl 12 nästa måndag på gammlia. be there!  här kommer 2 bilder när vi övar inför bräntiskampen=)








imorgon gäller det, ska ta sprutan men känns lite lugnare, kommer ha med mig jessica. känns bara lite drygt att man får inte äta på 3 timmar innan man ska göra blodprov. så det får bli att skippa frukosten och sen snabbt när allt är klart kila förbi hemma och äta något innan praktiken. jag skaa klara det!

ännu bara tisdag, men helgen ser lovande ut!
 

you make me happy, handsome!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0