4/12

-Linnea
tycker verkligen om min praktik, imorgon sen är det bara en vecka kvar. känns både bra och dåligt, ska bli skönt att komma tillbaka till skolan men samtidigt kommer jag sakna mkt på åhlens, mest den trevliga peronalen! tråkigt att den andra praktikaten linnea har sin sista dag imorgon. arbetet kändes mycket lättare när jag har sällskap. super att vi kommer så bra överens! det var några lysen som skulle fixas inne på åhlens så det har varit 2 snubbar som har fixat uppe i taken på åhlens och det är ganska scary, för ibland kan man se hur dom bara stod och tittade på än, och bara fortsatte att stirra när man tittade tillbaka. helskumma! och nu har kommit 2 nya snubbar som ska montera upp ett lorea´l ställ, skulle gissa på att dom är ryssar men hur som helst, när man minst anar det stå dom med och stirrar. bara sjukt! har pratat om blodprovet jag ska göra för personalen på åhlens(känns bra att jag ska snacka med dom) om hur skrajj jag är, känner mig lugnare iaf. sen hade Evelyn en liten föreläsning för mig om hur det kommer gå till och så, nu känns det ännu bättre, tack<3 känner verkligen att jag måste ha med mig någon, så naima ska följa med mig! bara en spärr som jag måste komma över, vet inte riktigt vad jag inbillat mig, men naima ska få mig på andra tankar! efter allt prat om sprutor var jag en runda nere på stan med christna, blev dock inga julklappar bara saker till mig sj. hehe. känner att det är dags att börja julklappshandla!

känns iaf skönt med helg imorgon. morgonen börjar med hårmodell hos jessica sen efter praktiken, fortsätta min jakt på träningsskor och tapeter, sen kolla och jag kan gå förbi makeup artisten hillervi=)  och kvällen är ännu inte riktigt bestämd. men hoppas iaf det blir som det är tänkt! lördag blir iaf träffa kompisar på dagen och festa på kvällen. söndag som jag ser mest framemot, över tre timmars cheerleadingträning,  2 timmar lagträning och 1 timmes träning inför bräntiskampen!

måste skriva klart loggboken nu innan jag glömmer det. kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0