aboooow...

Christina

Den snyggaste killen i CSI (warrick) ? dog  på den här avsnittet ikväll :( Nu är den seriöst inte värd att följa längre. Inte för att jag gjort det tidigare men ändå. He-he. Jag måste erkänna att jag fick lite tårar faktiskt!

Iaf länge sen man bloggade här, har faktiskt glömt bort att jag haft denna blogg! Har haft så mycket på g så jag hinner ju inte, men det ska ändras på det. Jag funderar på att tattuera mig snart och vad för något får ni se då jag gjort det!
Ska köpa en vinterjacka snartr, ett måste för jag fryser ihjäl mig. Har bara en skinnjacka nu.
Och det går bara bra på praon, praktiserar ju på Åhlens med Linnéa och Bina. Aja ska hitta något att äta och fortsätta se på CSI, jag lovar det är typ andra avsnittet jag ser på CSI på hela mitt liv! Och då menar jag hela avsnitt inte typ tio minuter sen ba hejdå. Tss, väntar faktiskt på att Prison Break ska börja så då måste jag ha något att göra medans.

Men jag har i alla fall varit med kompisar och Sonny, i helgen var det typ fest alla blev fulla förutom jag för jag dricker inte haha. Men det var iaf kul kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0