goddag!

-Linnéa
kom till praktiken just innan åtta. har varit borta nästan hela förra veckan utan att höra av mig. men hade inte riktigt fått klart för mig hur jag skulle meddela om jag blivit sjuk. trodde att det var okej att jag meddelade till till kikki som senare sa det vidare till chefen. men man ska tydligen ringa henne om man inte har möjlighet att komma. gick iaf lätt att komma in i arbetet igen. helt galet trevlig personal! nu har det även kommit  en tjej som oxå heter linnea för att praktisera på åhléns i 2 veckor, kommer helt jätte bra överens med henne.

träningen igår gick bra, det kom en massa nya tjejer för att prova på, känns bra. hoppas bara ni kommer tillbaka tjejer! har min lunch nu men måste skynda mig tillbaka nu innan jag kommer försent. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0