godkväll

-Linnéa
kunde inte sova alls bra i natt för jag har hostat så mycket därför stannade jag hemma idag. lyckades ta mig till praktiken igår fast jag inte var kry. när jag och en praktikant höll på att packa upp ett nytt märke kom det fram en kund om bad om hjälp mitt i allt när jag hjälpte kunden så tappade jag rösten, sen lyckades jag få fram, ursäkta mig. hoppas iaf jag är bättre tills imorgon för vill inte missa min praktik. personalen trodde att jag och den nya praktikanten känt varandra sen tidigare för att vi kom så bra överens. det bara klickade direkt mellan oss, gaalet trevligt! kikki blir bara mer och mer sjuk, då får krya vännen! kommer en gammal klasskompis idag för att provträna, jippi! så brudar, visa vad ni går för!



saknar att prata med dej, kom hem!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Roligt att träffa dig idag iaf :)

2008-11-26 @ 18:42:47
URL: http://Walkingourway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0