helg!

-Linnea
ska strax ner på stan för att träffa Naima, förstår inte hur du orkar praktisera en dag på helgen med. gaalet" Blir iaf bio ikv, vill du med? :) vi ska som sagt se twilight som börjar 21:30 och slutar runt 23:30.
sorry att jag inte kom igår jessica, lät iaf som att ni hade haft det trevligt. tack iaf för tipset att köpa toning hos frisören, färgade på mig sj och blev hur nöjd som helst. fick precis den färgen jag ville ha!
igår kom min lärare till min praktikplats för att ha ett samtal med mig och chefen, detta för att se hur allt går osv. chefen
och min lärare tyckte att allt såg bara bra ut, fast jag ville bara därifrån. ska börja dra mig ner på stan nu. chaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0