ljuvligt

-Linnéa
trodde faktiskt att det skulle bli tungt ida att praktisera eftersom jag sov inte så bra, men det gick bra. fick stå i kassa, ganska stelt och nervöst i början men gick bra när man väl kom in i det mer. gick en sväng med kikki runt åhléns när vi slutat för att verkligen se vilken förändring det blvit, ser ut som att man är på åhléns i sthlm så fint hare blivit! kom hem runt 4 helt frusen och trött så jag bara somnade mitt i allt. nog inte så bra att sova på dagarna kan bli svårt att ta sig upp dagen efter. sitter och funderar på en grej som är ganska patetisk, vill bara sluta fundera på de och bara lägga det åt sidan. fick höra en rolig nyhet som fick mig att  släppta alla andra tankar. ååh vad jag gillar god nyheter! happy!

Ibland tvingas man till saker frivilligt!









3 bilder från sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0