Naima gästbloggar

Okej, nu skriver jag här och gästbloggar hos Linnea och Christina. Först tänkte jag väl bara säga att jag hade en superrolig kväll med Linnea igår, som ALLTID! =) Vi var på stan ett tag och kollade lite, sen så träffade vi tage och denzig, och vi bestämde att dom skulle följa oss på bio. klart dom gjorde det! . Sen kom Robin in till stan också, och vi köpte våra biljetter till Twilight halv 10. Väl på bion så var det något ASSHOLE som sa hållkäften till mig när bion inte ens hade börjat, jag menar vilken klyftig person säger ''håll käften'' till NAIMA ENFÄLT?!?!?!?!?!?
AH, och efter bion så hade vi just kommit ut. Då hör jag killen kommer och snackar om att det var '' en kärring som inte kunde hålla käften'' och då hör jag hans kompisar som säger att jag står där. OOOOOOOOOOH, DÄR FICK HAN SKÄMMAS. DIN FITTA!!!!! Vilket jävla tard. Jag svär jag var sur över det heeeeeela kvällen. Men en grej som var bra var att jag fick se mitt ögongodis. =) =) =) =)  Jag älskar LinneA! <3
Jag skrattade också jättejätte mycket åt Dennis kråka!

XO XO NAIMA

-Linnéa
Ja vi hade verkligen jätte kul igår!  but i'm still confused.. 
naima du är det bästa jag vet! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0