pewpew

Christina -

Jag kan inte sova. Har sett på Saw 5 med mami, vi hann bara se halva eftersom vi blev trötta så vi gick och la oss men nu är jag uppe igen. Cuz jag kan inte andas, har ont överallt och svettas! Har öppnat fönstret till rummet nu så väntar bara på att det ska bli scheent, aight.
Jag vet inte vad jag ska skriva längre, det händer ju verkligen ingenting i mitt liv eller så. Jag är ju bara hemma och sover och ser på serier! Skitkul visst (Y) Tror precis inte att ni vill veta heller. Kommer bara att se ut så här -
Heeej, idag har jag varit på skolan och det var jobbigt. Sen for jag hem, käkade lite och gick och la mig. Efter det så vakna jag och åt middag så nu sitter jag här och väntar på att greys ska börja, wooh.
Ser exakt ut så! Fast olika serier varjedag, pinsamt or what?

Haha nej nu ska jag äta sen lägga mig igen, goosh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0