Söndag!

-linnea
helgen var riktigt trevlig. jag var med Evelyn och såg the grudge 2, bara så sjukt äcklig. senare drog vi till evelyns kompis raggarbrud där vi träffade henne och några killar från H-fors. vi fick oss då ett gott skratt när en kille skulle leka cheerleader. sjukt kul vare när han höll på att hoppa runt och försöka stå på händer tills han föll ihop på golvet. haha. killarna kände sig ganska dumma för de var dom enda som var fulla. skulle nog känna sig dummare dagen efter, men varför vet jag inte. det hela var bara roligt. sjukaste var när en kille skulle leka "oskyldig" så satte han på sig ett par playboy kaninöron och började hoppa/dans runt. sjukt kul! haha kan lova att evelyn fick duscha sitt hår ooooordentligt.i morse. stackare! :O vi kom hem till evelyn runt 2 natten. sen såg vi en cheerleading film och kvällen slutade med att vi båda snackade i telefon i flera timmar. jag lovar att mitt hjärta nästan stannade när evelyn tog tag i mitt ben när jag snackade i telefon, fyfan vad rädd jag blev, jag skrek inte liiiite. vågade inte vara i närheten av henne efter det så jag satta mig i soffan där jag råkade hälla ut en liter päronsoda i henne soffa. förlåt.. hehe (A) nu blire middag iaf sen träning. puss!

  Evelyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0