tjaa(:

-linnea
dumma förkylning.. bara så irriterande. ska ut iaf. ska träffa naima ett tag runt 7. hon rekomenderade en film som hon sett igår, vilket jag nu glömt namnet på. men såg iaf trailern på den och den verkade intressant. igår pratade jag med min kompis eija från sthlm, hon rekomenderade en film som heter disturbia, hade inte hört talas om den så jag kollade upp tailerna på den med, något som bara måste ses! det visade sig att naima har den filmen hemma så vi ska ta och se den någon dag. ännu en god nyhet, fick höra idag att min storasyster och hennes pojkvän kommer på besök över julen. trevligt! måste se till att göra i ordning käk innan jag ska upp till naima. så kraam!

   

päästää ei koskaan sinuä!
You see the smile on my lips , You made It.

Life is short. Break rules, forget quickly,
Kiss slowly, love truly, lagh uncontrollably
and never regret anything that made you smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0