Tjejerna och laget!

-Linnéa
Vad skulle jag göra utan er tjejer, Naima, Frida och Evelyn? jag kan räkna med er genom allt, ni är mitt ljus i mörkret. när jag helst vill gråta så får ni mig att skratta.
Till laget, det blir stressigt och att vi vill prestera så bra som möjligt inför bräntiskampen, men vi får inte stressa. vi måste hålla samman och ta allt lungt, allt kommer gå mkt bättre då. vi kommer fixa det brudar! känns underbart med helg imorgon, det blir en runda på stan med praktikanten linnea, senare ska jag och några till jessica för att fira hennes födelsedag som var i onsdags. lördag blir det bio och träffa frida&evelyn! söndag blir det extra lång träning för övning till bräntiskampen. 17:45 - 21:00. yea! ska iaf göra ordning min mat tills imrron nu. kram!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0