right kind of wrong

-Linnéa
jag vet att jag sa att jag skulle till praktiken idag, men har nog börjat bli sjuk. detta ska egentligen hindra mej från att träna men, neej! det gör det inte. om jag har feber eller något liknande så äre okej att missa en träning, inte annars (a) kikki, hälsa åsa att jag ska till läkaren 10:40 imorgon men kommer efter lunch. förstår inte riktigt varför jag bestämt mej för att gå dit, jag vet redan att jag kommer vägra göra det där blodprovet. det är inte direkt första gången.. hur ska jag klara det? kan väl inte vara såå svårt.. när man är sjuk ska man väl egentligen sitta under en filt och se någon film men jag känner att jag har börjat bli så oengagerad när det kommer till skolarbeten. bara för att jag har praktik så har jag lagt allt som kommer till skolan åt sidan. vill knappt tänka på hur min sista vecka kommer se ut innan jullov.. prov i försäljning&service 2 kapitel, renskrivning och redovisning av praktiken(loggbok) redovisning av företagsfrågor, prövning i trafikant?, produkt jämförelse(grupparbete) och sist men verkligen inte minst produkt utveckling ( gaalet stor uppgift som ska göras sj) motsvarar ca 90 procent av hela kursen..
känner mig iaf bra över en sak, jag tänker inte förklara för dej varför jag inte orkar lägga ner mer tid på dej. efter allt så borde du förstå, men jag får som vanligt räkna med att du inte kommer göra det. men det är inget jag tänker göra något åt, har lagt ner för mycket tid på anstränga mej för att allt ska verka vara bra. förstå bara? (till en så kallad vän)



så ljuvlig låt!





 en bild på min underbara kusin susanna! 

  Linnéa Aurora Antoinette Mattfolk

 me


 


bild från: cheerleaderida.blogg.se 
ett av dagens bygg 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna

Underbara, haha...

You're so pretty!

2008-11-20 @ 18:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0