great!

-Linnéa
Kom just från praktiken och tänkte på att det var ett bra tag sen jag skrev. det går iaf bara fint på Åhléns, är mest nöjd över att personalen är så grymt trevliga! kändes underbart att jag vilade upp mig i fredags, kände mig lite sjuk så jag stannade inne och pratade i telefon i ca 4 timmar. du är så bra! lördags blev det fest ovanför olearis, riktigt lyckat! tträffade trevligt folk, ´slutade till och med fred med en gammal klasskompis, någon som jag inte kom bra överens med som mindre. men det var typ 5 år sen så lika bra att det blev fred haha! lyckades hålla rätt på nyckeln till han som ägde lägeneheten där festen höll hus, stoooolt! lägger upp några bilder snart från ihelgen. sen kommer det in bilder imrorn på kikki och mej. (:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0