chillbara!

-Linnéa
Praktiken går bara bra, är bara sjuukt less i benen, stå upp hela dagarna. fast lär nog vänja mig eftersom kommer stanna där i 6 veckor. glad att jag hamnat med trevlig personal iaf. fick ändra mina arbetstider till 8-4 så att jag skulle hinna med träniningarna. på tal om träning, jag har inte tränat på hela lovet och idag blir första dagen på en vecka, taggad! nu när man praktiserar lägger man märke till så mycket mer än man annars skulle göra, så har hittat massa saker jag vill ha. är super nöjd med min praktikplats! idag kom det in massa boys från man power som hjälpte till med att flytta produkter till nya platser, riktigt trevliga. underbart att gå upp till kaffeautomaten och ta choklad med kikki när man har rast. man blir så trött under dagen så det sitter perfekt! kännas så trist med höst, kan det inte bara bli vinter! alltid lika mysigt med långa promenader och  julenstämning. närmare jul har jag även något super att se fram till, jag längtar! ska se till att göra i ordning käk innan träningen. puss!

Please come now I think I'm falling
I'm holding to all I think is safe
It seems I found the road to nowhere
And I'm trying to escape..

Kommentarer
Postat av: Christina

i know whooo ;)

2008-11-05 @ 21:43:42
URL: http://cuntareller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0