godkväll!

-Linnéa
tack naima för att vi möttes upp innan träningen idag. är så glad att jag har dig och att du alltid förstår! träningen gick iaf jätte bra. känns bra att det blir mer och mer avancerat. happy att alla har lärt sig att anpassa efter alla positioner, allt gå så mycket lättare då. sen måste jag be om ursäkt till Pernilla, måste fixa bättre tålamod och säga saker på ett trevligare sätt. menar verkligen inget dåligt känns bara som att man har fått börja om från ruta ett igen. men som sagt det är tålamod som gäller. synd att jag varken hann snacka med Frida eller Evelyn idag efter träningen, need you girls! fredag imorgon då, ska träffa minna efter praktiken sen får jag se vad vi hittar på. ringde jessica ikv, kändes bra att prata med dig, var ett bra tag sen. sorry att jag inte hänger med på festen, men kom igen nu, far utan mig?? vill inte förstöra din kväll juh ;O. ser iaf framemot att träffa dig på lördag darling. blev iaf en promenad från träningen ner till stan med johanna och my, riktigt trevligt. var intressant att lyssna på din redovisning som du haft. grattis till ditt mvg! ska bli intressant att läsa om det i din blogg senare. känner mej bra över att jag äntligen tagit tag i en av mina skoluppgifter. så nu ska jag se till att färdigställa den. kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0