ihana

-Linnéa
trodde att förkylningen var påväg över men tydligen inte.. nu har jag även börjar bli kraslig i halsen, går på pencilin nu. blev först orolig över att jag inte kommer kunna träna, fast det är helt lungt. jag kan träna helt som vanligt! känns bara så kasst att jag missat en del av praktiken, men vad finns det att göra när man är sjuk? vill inte komma sjuk heller, man är trotsallt i kontakt med människor hela tiden. och komma dit och vara på dåligt humör är inte så bra, ska vila upp mig nu över helgen. fick just veta att en nära vän från sthlm kommer på besök till nyår. ljuvlig nyhet! jag har mycket gott att se framemot till jul. idag vare fight, jag menar big fight mellan mig och ........ tog det ganska oseriöst efteråt. men lovar att armbågen är stukad eller nått, den mår inte bra iaf :p  



jessica, vi måste börja planera din fest snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0