Äntligen!

 Linnéa
Bröt nästan ihop igår för vi har så mycket i skolan. är så mycket att jag nästan inte hänger med. Om jag räknat rätt är det uppe i 8 saker som jag ska göra klart nu till veckan. Har inte ens kunnat börja med hälften eftersom min dator varit inne på reparation. skulle hämtat min dator igår men då var inte datataknikerna där. så nu idag, det första jag gjort när jag kom till skolan var att gå ner till teknikerna och höra om min dator kommit in. Tydligen så hade min dator inte varit inne på reparation konstigt nog. den hade blivit stämplade som död av en annan tekniker. Vad man än försökte med så gick den inte igång. Men nu är datorn iaf tillbaka lika krya som alltid. so am happy!

Nu sitter jag här på skolan med Antonia, dom ända som kommit men kan bero på att vi har haft sovmorgon till 11:10 eftersom lärarna är på nått möte om UF som vi kommer att arbeta med i 3:an.  Duktiga Antonia har varit här sen åtta. hur orkar hon? iofs så har man inte alltid så mycket till som nu för exempel.. jävla skolaaa, blir bara så lesss. kan det inte bara bli lov så man kan lägga skolan bakom sig för ett tag. ska iaf fortsätta att plugga nu så ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0