Bakdags!

-Christina
Heey guys, Kiiki som skriver nu. Linnéa håller på att sminka sig, så jag sitter här i hennes rum och lyssnar på musik - Vitamin C - Graduation (friends forever). Srsly det var länge sen man lyssnade på den, skön låt faktiskt.
Men iaf så har vi bakat kanel/vanilj bullar. Blev ganska mycket bullar och det är ju hur bra som helst!
Så nu blir det väl hem för mig och se på Uggly Betty och Desperate housewives och äta en massa bullar hihi.

Igår var det ju premiär start på Prison Break och jag fattade faktsikt ingenting typ. Men bra att det börjat nu.
Innan det såg jag och Sonny på Wall-e, typ världens sötaste robot. Önskade att jag hade en sån ha-ha.
Sonny klagar alltid på att jag tycker att alla killar i filmerna är snygga osv, men dom är ju det visst?
Och nu robotar tss.


ehm, så jävla gangster jag är. Nat, eieiei!

Nej nu ska jag draggadish, Linnéa får lägga in bilderna ikväll från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0