Chill på matten

-Linnéa
Här sitter jag och christina på matten, måste kolla.. jo det stämmer, vi är endast 5 stycken. haha det kan inte bli värre. skulle egentligen göra mitt prov nu men som vanligt skjuts det upp. känns bara helt okej för mig. OCH för mig - kix (A)
matte, sista lektionen på dagen. ska börja anstränga mig mer nu som jag skrev i mitt tidigare inlägg så byee. här kommer kikkii!!


-Kikki
"anstärning" ursäkta, men vad betyder det Linnéa?
Hur går det med stavningen?

fast iofs så ska jag inte säga så mycket.. fast jag skyller allt på att jag är halvthai! ha-ha-ha stupid.
Nej, nu ska jag faktiskt gå och fortsätta jobba med matten, tro det eller ej.

peace /kiix

Nöjd nu kikki? ;) ändrade mitt anstärning till anstränga. Blev som tvungen att rätta till det eftersom jag har inget att skylla på tillskillnad från dej thaiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0