Fredag!

- Linnéa
Så underbart med fredag. Klarat att göra bort alla skoluppgifter i veckan förutom det sista provet i småföretagande debet och kredit, men det får göras på Månda. Nu ska jag snabbt ner en sväng till skolan och hämta min dator och lite skoluppgifter. Mår inte bra alls men måste ner och hämta lite saker från skolan. Sen ska jag ner på stan med Frida från laget. Morsan har ordnat någon middagsbjudning här för bekant så bli nice att komma hem till massa vegitariska rätter! Får se hur kvällen kommer se ut. troligast filmkväll. Lördag blir att träffa lite folk och söndag ska Kikki som jag delar denna blogg med komma till mig och vi ska baka ton av kanel- och vaniljbullar. Mums!!!
trevlig helg på er alla! (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0