Fredag

     <--- christina             <--- Linnéa

- linnea
sitter nu på en lektion som heter försäljning och service, vilket brukar vara min favorit lektion, men nu att vi ska börja med att välja en produkt, söka fakta om den och sluta med att redovisa produkten i ett säljsamtal låter så tråkigt att jag nästan somnar. klockan är just över 11 och jag är redan less. hur ska man klara sig till halv 4? det är iaf fredag idag och känner ett stort sug efter fest. visst allt blev planerat i sista minuten kännas lite stressigt, men när det kommer till naima och planera i sista minuten så blir allt mycket mer än lyckat ! <3 blir en snabbis ner på stan, kanske köpa  något snyggt till ikv sedan dra till naima för att göra sig i ordnig. sist men inte minst, feeest!
Håller tummarna för att kikki känner för att hänga på!


Kommentarer
Postat av: naima

jag brukar vara rätt bra på att fixa allt i sista sekund, men det brukar ju bli heeeeel kul!! =) KIKZ0r, hon är en apa som gillar att gapa. MEN., VI ALLA HOPPAS ATT HON KOMMER! IAF ETT TAG!

2008-10-03 @ 11:18:17
URL: http://naimaas.blogg.se/baranaima

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0