Freeeedag

Christina -

Hey guys, vaknade ganska nyss så sitter och äter lite frukost nu haha. Igår var jag på bio med Sonny och Chrille, vi såg på Max Payne. Den var faktiskt ganska bra! Och ikväll ska jag vara med Sonny, vet inte riktigt vad vi ska göra men vi får väl se vad som händer hihi.
Ååh, snart är det slut på lovet.. Då börjar praktiken på Åhlens i 6 veckor. Det kommer säkert gå bra hoppas jag, dom där veckorna kommer typ gå snabbt, i hope so. För jag vill ha jullov nu hehe och då ska Pappa och Veronica till Thailand. Fast det är väl lugnt, var ju där med mamma i sommar och då var vi där längre sååå ;)
Nej nu ska jag dra och dryga framför tvn, måste göra mig i ordning också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0